Uitgaan & Evenementen

Capital C krijgt iedereen aan boord in Amsterdam

Event Spaces, vergaderruimtes, werkplekken en een eetgelegenheid. Bij Capital C aan het Weesperplein in hartje Amsterdam komt het allemaal samen. Twintig Nederlandse ontwerpers werden ingeschakeld voor de inrichting van de creatieve hub die in het najaar van 2019 opende in de voormalige diamantbeurs van onze hoofdstad. Nu het coronavirus bijna is verslagen, gaan bij Capital C alle remmen los. Capital C en D&B Eventmarketing hebben in eendrachtige samenwerking bovendien een nieuw concept ontwikkeld als het gaat om ‘onboarding’ en ‘reboarding’ van medewerkers.

Elke ruimte bij Capital C ademt creativiteit en heeft zijn eigen ‘look en feel’. Als het gaat om vergaderruimtes valt er veel te genieten. Van honderden tikkende klokken in de zogeheten ‘Clock Tower’ tot alleen ronde objecten in ‘The Round Room’. Deze twee ruimtes zijn beiden geschikt voor maximaal acht personen. Dat geldt ook voor ‘The Essential’. Daarnaast zijn er ook nog The Pink Salon (10 personen) en The Fossil (12 personen). De populaire Skyscape-room tot slot heeft een capaciteit van 72 personen.

High Light-koepel

De Event Spaces zijn stuk voor stuk een lust voor het oog en ideaal voor bijvoorbeeld een conferentie, exclusief diner, netwerkbijeenkomst of productpresentatie. Vanuit de prachtige High Light-koepel heb je een prachtig uitzicht over de stad. Deze ruimte heeft een capaciteit van wel 400 personen. Ook in de High Brow-bar (100 personen), The Above (60 personen), The Beyond (60 personen), The Upperclub (70 personen) en The Top Dog (300 personen) zijn de mogelijkheden eindeloos. Daarnaast zijn er nog The High Chamber (8 personen) en The Upperhouse (8 personen).

De hoogwaardig ingerichte vergaderruimtes bij Capital C zijn uitermate geschikt voor bijvoorbeeld een vergadering, presentatie, brainstormsessie of masterclass. Capital C en D&B Eventmarketing hebben in eendrachtige samenwerking bovendien een nieuw concept ontwikkeld als het gaat om ‘onboarding’ en ‘reboarding’ van medewerkers. Het programma focust zich op de uitdaging om medewerkers de waarden en missie van je bedrijf écht te laten voelen en uitdragen. Dat gebeurt door letterlijk het hele pand over te nemen aan de hand van een expeditie door het hele gebouw met in iedere ruimte een andere opdracht.

Van medeWerker naar medeMerker

“Mensen maken merken! Grijp juist nu het moment aan om in deze tijden, waar verbinding met je medewerkers van essentieel belang is, te werken aan je cultuur van de organisatie, om buiten met binnen te connecten en bovenal van je medeWerkers juist medeMerkers te maken,” aldus Sabine Dijkema, Commercieel Directeur van D&B Eventmarketing.

“Bij ons tikt het klokje net even anders, dat is wat ons kenmerkt als de creatieve hub van Amsterdam. Ben jij klaar voor dit creatieve avontuur? The only way is up!,” zo besluit een enthousiaste Lisa Vergeer, Sales Manager van Capital C.

GreaterVenues.com

Bron