Lactose intolerant
Eten & Drinken Vrije Tijd & Hobby

Lactose intolerant? 3 tips voor extra eiwitten

We zijn allemaal steeds bewuster bezig met ons lichaam en daarbij ook het bewegen. Sporten is voor steeds meer mensen een vast onderdeel van hun week geworden en wanneer je sport, dan is het natuurlijk belangrijk dat de spieren goed kunnen herstellen. Hier heb je eiwitten voor nodig. Om je spieren na het sporten een boost van eiwitten te kunnen geven, worden er steeds meer shakes gedronken die gevuld zijn met deze o zo belangrijke eiwitten, helaas is dit niet voor iedereen mogelijk, omdat er lactose in verwerkt zit, daarom is er een nieuwe oplossing: Lactosevrij eiwitpoeder.

Gaan voor de shake?

Het voordeel van lactosevrij eiwitshake is, dat het nu voor iedereen mogelijk is om de spieren na het sporten een boost te geven. Er zit ook vaak nog een lekker smaakje aan de shakes, om het allemaal leuk te houden en om het geen straf te maken, wanneer je lactose intolerant bent en je bent druk met sporten, dan zijn er nog twee manieren om toch je extra eiwitten binnen te krijgen, zo is er ook nog een mogelijkheid om voor een eiwitshake te gaan die ook voor mensen met een veganistische levensstijl mogelijk is. Zo is er eigenlijk voor ieder wel wat wils.

Liever geen shakes?

Heb jij niet zoveel met die shakes, maar wil jij wel graag je eiwitten binnen krijgen? Dan zou je eens kunnen kijken naar eiwit en proteine repen, dit lijken een soort mueslirepen, maar dan gevuld met proteïnen en eiwitten die het herstel van je spieren na het sporten bevorderen. Ook deze repen zijn lactosevrij te verkrijgen, zodat iedereen hier gebruik van kan maken en er niemand beperkt wordt tot het nemen of drinken van een product. Wanneer je eens op zoek gaat, zul je zien dat er voor iedere situaties genoeg keuzes zijn, zodat niemand iets hoeft te missen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.